Ο Κορωπιώτης Κωνσταντίνος Μερκούρης (1779 – 1896) και ο βοεβόδας Χατζή Αλής Χασεκής.

2021-07-06

  • Δεν μου λες γέροντά μου, πως γλυτώσατε από τον Χασεκή;
  • Αχ! παιδάτσι μου, ο Θεός να πολυχρονάη τον Πετράκη που μας έσωσε. Μια φορά και ένα καιρό είχε αρρωστήσει μια Σουλτανοπούλα και ο Σουλτάνος φώναξε αποδώ τον γιατρό τον Πετράκη. Σηκώθηκε πήγε 'ς την Πόλι και μ' ένα φυτίλι της έγειανε το βζί της. Ο Σουλτάνος απ' τη χαρά του είπε 'ς το γιατρό: -Τι θες γιατρέ να σου χαρίσω;
  • Σουλτάνε μου, να διώξης απ' την Αθήνα αυτό το θηρίο το Χασεκή.

Κι έτσι παιδάτσι μου, γλυτώσαμε χάρις στο βζί της Σουλτανοπούλας. Τον θυμάμαι τον άπιστο μείχε ψήσει σ' (........) κ' ήχτιζα μερόνυχτα ένα μεγάλο τοίχο, γιαυτό φχαριστήθηκα σαν εχάρισε ο Σουλτάνος του Πετράκη τα χτήματα του Χασεκή, την Πεντέλη και τους Άϊ Σωμάτους.

Ο ΜΑΘΟΥΣΑΛΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ 

ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΙΣ ΜΕΤ' ΑΥΤΟΥ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΑΣΤΥ

17/10/1896 

"Απόσπασμα"

Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε